Aika käy vähiin... Enää viisi viikkoa jäljellä lähtöön.

Järjestelyt ennen vaihtoa on sujunu ihan hyvin.

* Olen löytänyt alivuokralaisen Oulun kämppään.
* Olen tehnyt kurssivalinnat CUHK:n (= Chinese University of Hong Kong)
* Lähetin viisumihakemuksen menemään viime torstaina (nyt jänskättää, saadaanko se valmiiksi ennen lähtöä... Tiukille menee...)
* Olen saanut jäykkäkouristus-, twinrex- & lavantautirokotteet sekä hommannut pari pakettia malarialääkitystä Aasian reissuja varten.
* Olen laittanut stipendihakemuksen menemään sekä hakenut korotettua opintotukea
* Olen täytellyt kaikenmaailman kummallisia paperilappusia, joita CUHK on lähetellyt. Yhdessä paperilappusessa muun muassa kysyttiin äidin ja isän sukupuolta. Näitä lappulippusia varten hankin myös kahdeksan passikuvaa...

Mitä on sitten vielä tekemättä?

* Haluan hankkia viisumin Suomen puolella myös manner-Kiinaan. En tiiä sitten onnistuuko tuo, kun mulla on varattu sen hommaamiseen vaan yksi päivä ennen joulua.
* Vakuutusjuttujen voimassaolo pitää vielä varmistaa.
* Oulun kämppää pitäisi tyhjentää kaikesta roinasta.
* Koulujuttuja riittää... Aloitan työt postilla huomisillasta, mikä vielä vähän vaikeuttaa kouluvelvollisuuksien tekemistä.

Puuttuukohan tästä listasta nyt jotain tärkeetä vielä...? Eipä kai.

Mä meen nyt tekee italianläksyt ja sitten painun untenmaille.