Tulin juuri yliopistolle. Mulla oli kavelymatkalla paalla takki, kaulaliina ja hansikkaat. Saa ei ole kuitenkaan onneksi ollut yhta huono tanaan kuin se oli eilen, kun satoi reippaasti ja tuuli puhalsi joka suunnasta. Tietysti onnistuin hajottamaan mun sateenvarjon (se oli tosin vain yhden punnan sateenvarjo Priceboosterssista...Mutta silti).

Huomenna on vika tentti, rural geographies. Mun erasmuskurssikaveri aikoo tehda tentin sijaan 3000 sanan esseen, mutta mulla ei oo aikaa kysya tuutorilta, voinko tehda samoin koska tanaan on Bank Holidays ja yliopisto on tietty suljettu ja proffat lomalla. Pakko siis vaan menna huomenna yhdeksaksi tenttimaan. Aikaa vaantaa kaksi esseeta ennaltatietamattomasta-aiheesta on tunti nelkytviisminuuttia. Jippii... Tosin perjanatain political ecologyn tentti meni varmaan ihan ookoosti, joten se antaa mulle pikkasen toivoo huomisen tentista selvitymisesta.

Mikakohan toi Bank Holidays tanaan oikein on... Britit ei juhli vappua, mutta nyt sitten taa maanantai on maaratty vapaaksi. Onkohan se eilisen helluntain takia. Hmm. Ehkapa.

Jassoo. Pitaa taas jatkaa vakavaa toimintaa. Perjantai meni riehuessa, mutta lauantaina ja sunnuntaina olen ollut suhteellisen vakava opiskelija. Huomenna koittaa vapaus, kun todelliset tentit on ohi. Jaljella on sitten vain enaa speaking and writing -kurssin kokeet, mutta ne voi ottaa aika rennosti. Vika puristus jaljella...