Tänään postissa tuli kelan eurooppalainen sairaanhoitokortti. Sitten mun kämpän ulko-oven eteen oli tungettu lappu, jossa luki "Sinulle on saapunut DHL-lähetys". Enpä tietenkään ollut silloin paikalla, kun DHL-lähetti oli yrittänyt tuoda sen tänne (ja vaikka olisin ollutkin, en tiedä olisinko uskaltanut avata ovea (; ). Soitin kuitenkin heti DHL:n asiakaspalveluun ja nyt mun pitäis sitten saada se paketti maanantaina kello 13.00 ja 15.00 välillä. Jänskää, mut nyt mun pitää odottaa koko viikonlopun yli! Oon malttamaton. Siinä paketissa on varmaan asuntohakemukset, tärkeet päivämäärät kerrottuna ja esitteitä Leicesterista... Haluan paketin heti ja nyt!

Laitoin  muuten itsenäisyyspäiväyönä mailia Leicesterin Erasmuskoordinaatille ja kysyin, milloin orientaatio-ohjelma järjestetään.  Tein tosi muodollisen ja yliystävällisen mailin (mielestäni), mutta siltikään en oo saanu siihen vielä minkäänlaista vastausta. Huoh. Kämppäasiatkaan täällä Oulussa ei oo vielä ihan selkeitä, ja mun onkin varmaan pakko kävellä maanantaina yliopiston kv-yksikköön ja selvitettävä asia paikan päällä. 

Vielä on ihan hirmuisasti tekemistä ja vain viikko aikaa. Kämpän pitäis olla kutakuinkin tyhjänä viikon päästä ja muutenkin vaihtoasioiden pitäis olla jo aika selkeitä. Vantaan puolella pitäis sitten vielä selvittää pankkiasiat ja vakuutukset. Kaikkien vaihtohärdellien lisäksi mun pitäis lukee ahkerasti sosiologian tenttiin ja jännittää sitä, pääsenkö geologian tentistä ollenkaan läpi. Tuntuu, että seinät kaatuu päälle!