Leicesterin yliopiston paketti saapui tänään yhden jälkeen niin kuin sen pitikin. Mun opiskelut alkaa nyt sitten 22. päivä tammikuuta Erasmusopiskelijoiden orientaatiotilaisuudella. Tuon päivän ohjelma onkin jo nyt selvä. Kello 9.30 on yliopiston esittely- ja tervetulotilaisuus, sen jälkeen kerrotaan yleisistä asioista aina terveydenhoitopalveluista ja vapaa-ajantoiminnasta osa-aikatyömahdollisuuksiin. Lopuksi on kampuskierros. Aikaa on varattu viiteen asti iltapäivällä ja illalla on vielä mahdollisuus tutustua uusiin vaihtareihin paremmin pubissa. Muiden päivien ohjelmasta en sitten vielä tiedäkään, mutta todennäköisesti tiistaina alkaa todellisuus eli luennot ja kaikki muu mitä englantilaiseen yliopistoarkeen kuuluu. Jaiks.

Huomenna mun pitää pyöräillä keskustaan ottamaan passikuvat itestäni. Niitä joutuu lähettämään nyt kolme asuntohakemuksen ja muiden varmistuskirjeiden mukana ja luulen, että Leicesterissa niitä tarvitaan vielä lisää erilaisten korttien ynnä muiden juttujen tilaamiseen. Pitäisköhän toivoo joululahjaksi lahjakortti passikuvakoppiin...? Mä kyllä vihaan ylikaiken niitä itsepalvelukoppeja, koska kuvat ei voi muuta kuin epäonnistua täydellisesti niissä! Montakohan kertaa mäkin oon nauranu tikauhtuakseni jonkun passikuvasarjalle (ja hävennyt sekä piilotellut omaani) .

Lennot on nyt sitten kanssa varattu; lähden lauantaina 20. päivä Köpiksen kautta Lontooseen. Heathrow'n saavun yhdeksän jälkeen aamulla ja sitten mun pitäis löytää bussi, jolla jatkan edelleen matkaa Leicesteriin. Mulla onkin sitten hyvin aikaa lauantaina ja sunnuntaina tutkiskella paikkoja ittekseni ennen kuin tosikoitokset alkaa!