Englantilainen sadesaa on saapunut ekaa kertaa mun oleskelun aikana Leicesteriin. Nyt ei huvittais millaan lahtea ulos taalta yliopistolta, koska unohdin tietysti mun sateenvarjon kampille. 

Eilen oli taas enkun kirjoituskurssi ja talla kertaa opettaja kehui mun esseeta julkisesti (noloa) ja sain siita arvosanaksi A-. Ota nyt tuosta kurssista jotain selkoa...

Olen muuten yliopiston scandinavian societyn jasen tata nykya.Me paatettiin liittya siihen Margarethan ja Janen kanssa. Eilen meilla oli eka miitinki kiinalaisessa ravintolassa. Miitinkissa oli meidan lisaksi kolme norjalaista, jotka tekevat koko tutkintonsa taalla, yksi tanskalainen seka britteja, jotka on menossa ensi lukukaudeksi Ruotsiin vaihtoon tai jotka on muuten vaan kiinnostuneita Skandinaviasta. Oli oikein mukava ilta kaiken kaikkiaan! Kaksi brittia oli tullut miitinkiin, koska he olivat lahdossa erasmusvaihtoon ja halusivat harjoitella ruotsin kielta. Mun ruotsi oli ehka yhta huonoa kuin heidan, mutta yritin silti opettaa heille jotakin... (Ravintolaillallisen jalkeen jatkettiin tietysti pubiin ja pubista yokerhoon...)

Musta tuntuu, etta mun taytyy ottaa seuraavat paivat vahan lunkimmin. Olen ehka vahan liian usein liikenteessa eika ole koskaan aikaa levata kunnolla. Mulla on nimittain taas flunssa. Ei ole kivaa. Olen varma, etta yksi syyna mun sairastamiseen on kylpparit ja hanat, joissa toisesta hanasta tulee tulikuumaa ja toisesta jaakylmaa vetta (olenko puhunut tasta aiemmin...?). Siina sita sitten joko aina polttaa toisen katensa tai sitten se on niin jaakylmaa etta puistattaa. Toiseksi kasien kuivaaminen on myos aika problemaattinen jutska, nimittain taalla on tosi harvoin vessoissa paperia tarjolla kasien kuivaamiseen. Sen sijaan kamalia kasienkuivaamisilmapuhallinmasiinoita loytyy joka paikasta ja ma vihaan niita koko sydameni pohjasta!! Ne ei koskaan kuivaa kasia kunnolla! (Eika mulla oo aikaa odotella viisi minuuttia...) Kolmas syy mun toiseen flunssaan loytyy luultavasti Mary Gee kampan keittiosta, joka ei ole hygieeniatasoltaan mikaan kaikkein ideaalisin. Neljanneksi mainitsen mun ruokavalion, joka koostuu liian usein nutellasta, voileivista, suklaasta, kekseista, wrapeista, pastasta ja tomaattibasilikakastikkeesta.

Tanaan on kuitenkin ehka parempi jaada neljan seinan sisalle. Muut on menossa pubiin syomaan ja viettamaan iltaa. Mua huvittais hirmuisasti lahtea mukaan, mutta jos ajattelen jarkevasti, on paljon fiksumpaa jaada kotiin sairastamaan ja nukkumaan. Uskon, etta mun vointi on taas huomenna paljon parempi (tai ainakin toivon). Muuten kaikki on taalla suunnalla hyvin! En vaan halua sairastaa ja haluan etta aurinko paistaa! 

Me ollaan muuten lahdossa kuukauden paasta Edinburghiin viikonloppuretkelle! Jippii! Maltan tuskin odottaa...

Viikonloppuja!