Oon ollu jo reilut puoltoista kuukautta Suomessa. Musta tuntuu et vaihtokokemuksesta on paljon pidempi aika... Puolivuotta vaihdossa ei ole tarpeeksi. Pitäisi olla koko vuosi! Mulla loppuu työt kahden viikon päästä. Ouluun meen joskus syyskuussa kun opiskelut taas alkaa. Oon yrittäny kovasti tehdä ens syksyn kurssisuunnitelmaa, mutta kaikki tiedot on netissä jotenkin tosi sekavasti. Tällä hetkellä näyttää siltä, että mulla on tiedossa ainoostaan yks mantsan kurssi ja sitten sosiologiaa (lähinnä pelkkiä kirjatenttejä...) Sitten aattelin lukee valtio-opin peruskurssin ja jotain kieliopintoja. Kattellaan.

Outoo palata taas takaisin Ouluun. Jotenkin ei huvttais. Ei mulla oo mitään Oulua vastaan paitsi se, että se on ihan liian kaukana! Oulu sais muuttaa etelämmäks. Töissä en  jaksa kyllä olla yhtään kahta viikkoa pidempää! Kaks viikkoo on ihan tarpeeks ellei liikaakin mun hermojen kannalta. Tänään oli taas semmoinen olo, että teki mieli heittää pillit pussiin ja karata kesken työajan. Ehdottomasti hirvein työpäivä koko sinä aikana kun oon tossa talossa ollu. Huh huh... En jaksa enää vakkareiden vähättelyasennetta, enkä jatkuvaa kiirettä enkä yhteistyön puutetta. Mun pitänee luopua mun miellyttämisasenteesta ja pistettävä joskus hanttiin. Kaikkea ei jaksa niellä. Toisaalta oon päättäny, että musta tulee isona joko tutkija tai yksityisyrittäjä. Kesätyöt on väliaikaisia. Onneksi. 

Tuleva matka virkistää mieltä ja seuraavat kaks päivää on vapaita! Täytyy ottaa rennosti. Tässä muutama fiilistelykuva viime keväältä.

835585.jpg

Kohta ollaan taas Lontoossa! Jippii! Vaikka menenkin sinne todennäköisesti kahdeksi päiväksi aivan ypöyksin, olen tosi innoissani! Sitten Pescaaraan, Roomaan, Napoliin... (Pakko vähän hehkuttaa!)

835597.jpg

Minä ja ranskalaistytskät. Oon kysyny Celineä ja Veroniqueta tulemaan mukaan Italiaan. Olisi upeaa, jos meidän jengi vois olla taas kasassa ja sitten lähdettäis katsomaan nähtävyyksiä, shoppaamaan ja bilettämään! Aivan niin kuin vanhoina hyvinä aikoina.

835552.jpg

Kohta pakkaillaan taas matkalaukut! Ciao!