Mä alan jo tottua tähän. Kipeenä olemiseen siis.

Tällä kertaa mulla on ihan hervoton yskä ja silmät rähmii. Tää olotila on jatkunu ihan liian pitkään. Kuumetta ei ole ollenkaan mutta yskin mun keuhkot kohta pihalle. Huomenna pitäis lähtee Irlantiin kello 03.40 am. Loistavaa.

Yritin päästä lääkäriin lauantaina, mutta kaikki paikat, jotka olivat kävelymatkan päässä, oli kiinni viikonloppuna. Tänään me sitten käveltiin mun kämppiksen kanssa (joka on kanssa kipee) yliopiston lääkärin respaan, mutta tiskin takana oli harvinaisen ilkeä naikkonen, joka sanoi että aikoja ei ole tänään. Tuolla naisella ei ollut minkäänlaisia asiakaspalvelutaitoja. Heti alkuun hän sanoi jotain tän tapaista: "You can't just walk in like that and say you want to see the doctor". (?!!!?) Miten sitten lääkäriin yleensä mennään!? Hän syytti meitä siitä, että me tultiin liian myöhään ja hän tuntui vähättelevän mun olotilaa (oon kärvistelly kohta viikon tän helkutin yskän takia ja tää on kolmas flunssa kahden kuukauden aikana = jos menen lääkäriin, menen syystä!). Kun kysyin lähimmän yksityisen lääkärin numeroa, hän vain tuhahteli! Teen tuosta akasta valituksen aivan varmasti! Syytän häntä ikärasismista ja pyydän siirtymään muihin kuin asiakaspalvelutehtäviin! Vaikka oonkin nuori, opiskelija ja vielä kaiken lisäksi ulkomaalainen, vaadin palvelua tai ainakin asiallista, inhimillistä kohtelua! Argh, kun olin vihainen!

Celine meni takaisin pyytämään yksityisen lääkärin numeroa sen jälkeen kun me oltiin marssittu ulos. Mä olin niin vihainen, tuohtunut, väsynyt, etten enää halunnut mennä takaisin sisälle.

Nyt meen sitten tänä iltapäivänä yksityiselle lääkärille, joka maksaa ihan pirusti. Saanpahan ainakin parempaa palvelua. Onneksi vakuutukset on kunnossa. Taidan olla antibioottikuurin tarpeessa... Hyvä aloitus lomalle...