Maiju pakkailee vieressä, koska se on lähdössä huomenna Turkkiin. Mä katon kateellisena vierestä ja haluisin kanssa jo lähteä. Kuinka mä saan oikeen kakskymmentä päivää kulutettua? Mulla on ihan tuhottoman tylsää eikä mitään tekemistä! Tylsistyn kohta kuoliaaksi.

Maiju on kirjottanu listan siitä, mitä tulee Turkissa ja vaihdossa tarvitsemaan. Taidan hyödyntää listaa kanssa omissa pakkauksissani, vaikka en noita masan aurinkorasva / bikinijuttuja varmaan tuukaan yhtä nopeesti tarvitsemaan (jos ollenkaan). Huomenna meenkin sitten saattamaan Maijun lentsikkakentälle. Siellä on tunnelmaa, lähdön tuntua ja saan ehkä pikkasen lievitettyä mun matkakuumetta.

Kohta me lähdetään kauppakeskukseen palloilemaan ja ottamaan vielä yhdet passikuvat (siellä kopissa) ja sitten ostetaan vielä salmiakkia ja fazerin sinistä (mahdollisen kulttuurishokin oireita varten). Mä tosin pystyn tuskin säilyttämään noita herkkuja syömättä ennen matkaa, mutta yritys on ainakin toistaseksi kova...

Kirjoittelen seuraavan kerran varmaan ennen matkaa tai sitten kun mulla on taas tuhottoman tylsää.