Taalla on tosi kummallinen keli. Yritin aamupaivalla lahtea kauppaan ostamaan maitoa ja leipaa, mutta jouduin palaamaan takaisin kun kummallinen tuulipuhuri rakeilla yllatti mut. Luulin lahtevani lentoon, niin voimakas tuuli oli. Nyt ilma on tosi kylma, ja kun kappailin yliopiston kirjastoon, jotain rannan tapaista sateli mun paalle ja tuuli oli kasittamattoman kova. En sitten tajua enkkukelia. Sita on mahdoton ennustaa.

Olin perjantaina kampaajalla, koska ottatukka (josta tykkaan kovasti, mutta joka ei ole yhtaan kaytannollinen) oli paassyt kasvamaan niin pitkaksi, etta hyva kun nain enaa mitaan. Kavin keskiviikkona paikan paalla varaamassa kampaamoajan ja pyysin halvinta mahdollista leikkausta (joku 'post-graduate stylist' tai vastaava), mutta talloin varauksen-ottaja-poitsu nyrpisti nenaansa ja suositteli mulle ennemmin 'stylistia' joka maksaisi sitten nelja puntaa enemman. Sanoin, etta "allright i believe u" ja tahan varauksen ottaja sanoi tietty etta "cheers". Kun sitten perjantaina menin kampaamoon, varauksen-ottaja-poitsu osottautui 'stylistiksi'. Mikas siina sitten, han osasi kylla leikata hiukset hvyin! Tavallisesti ma aina kiharran mun hiukset latvasta, mutta nyt enkku'stylisti' kaytti suoristusrautaa. Mun hiukset ei oo ikina ollu niin suorat! Tommonen suoristusrauta maksais 20 punnasta ylospain ja harkitsen kylla vakavasti semmoisen ostamista...

Eilen oli St. Patrick's Day, jota juhlitaan Irlannin lisaksi myos Englannissa. Tasta oli osoituksena se, etta meidan kantapaikka Loaded Dog oli taynna vihreisiin vaatteisiin pukeutuneita ihmisia, Loaded Dogiin oli sisaanpaasymaksu ja se oli auki kello 04.00 asti tavallisen kello 02.00 sijaan. Luulempa etta muissa pubeissa / klubeissa tilanne oli lahestulkoon sama. Ennen Loaded Dogiin menoa me juhlittiin italialaisen Paolan synttareita tutuksi tulleessa Common Roomissa. Paola tarjosi paljon erilaisia kakkuja, joten tulipahan taas syotya...

Mun essee-deadline on tiistaina, joten alan nyt pakertamaan sita. Oon kirjoittanu jo tuhat sanaa mutta 1500 sanaa viela uupuu... Tanaan on siis tiedossa 'libraryparty'! Jos oon oikein ahkera, pysyn taalla keskiyohon asti ihastuttava tietsikka seuranani.

(Ai niin... Loaded Dogissa naytettiin eilen formuloita. Juuri kun me oltiin lahdossa sielta pois, huomasin etta Kimi Raikkonen oli johdossa. Nyt luin hesarin nettisivuilta, etta han oli voittanut. Hyva Suomi-Italia!)