Täällä Vantaalla liikkuu ihme hörhöjä...

Olin paikallisessa kauppakeskuksessa tekemässä viimeisiä joululahjahankintoja ja päätin sitten puoli yhden aikoihin lähteä kävelemään takaisin kotiin päin. Joku tyttö kuitenkin esti matkantekoni ja alkoi heilutella minulle ja tuijottaa mua noin kymmenen metrin päästä. Samalla hän teki kummallisia tanssiliikkeitä. Katsoin taakseni ja mietin, oliko tämä mielenkiintoinen performanssi tarkoitettu jollekin muulle kuin minulle. En nimittäin tuntenut tyttöä mistään...

Tyttö kuitenkin jatkoi outoa liikehdintäänsä ja väitti sitten mun tullessa kohdalle, että mulla olis jotakin, mikä kuuluis sille. Mä katoin hölmistyneenä takaisin ja kysyin, että miten niin. Sitten tyttö näytti taskujansa. Tässä vaiheessa mä käännyin 180 astetta ja lähdin rivakkaa vauhtia takaisin ihmisten ilmoille kauppakeskuksen liepeille ja jatkoin toista reittiä kotiin. Oliko tuo sitten joku uhkailu / ryöstoyritys? Enpä tiedä. Sen ainakin huomasin, että toi ihme tyttö taisi olla ihan kamoissa. Ainakin se näytti, kuulosti ja vaikutti siltä...