Kokeet lähestyy. Mä en jaksais lukea. Tiedättekös sen tunteen, kun lukee saman lauseen kymmenen kertaa siltikään sitä tajuamatta. Tai sen tunteen, kun prälää kirjaa ja viettää suurimman osan lukuajasta siihen, että laskeskelee kuinka monta sivua on luettu ja kuinka monta on vielä lukematta. Ja minkä ihmeen takia siivouspuuska iskee aina silloin, kun pitäisi lukea? Pyykitkin tulee aina hyvin pestyä ja keittiössä on aikaa valmistaa kunnollinen ateria. Voihan lukemisen vaikeus! Voisin lisätä vaihtoehtotoimintalistaan vielä blogin kirjoittamisen.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

 

Sain mun kaikki esseet (kuitenkin) arvosteltuina ja hyväksyttyinä takaisin. Kirjoitin neljä esseetä, joka yhteensä laskettuna tarkoittaa reilua 9000 sanaa (Jeejee, hyvä minä!). Sain arvosanoiksi "ylempää toista luokkaa" ja olen tyytyväinen. Mua ei syytetty plagionnista, mutta mun suurin ongelma taisi olla esseen tehtävänantoon kunnolla vastaaminen, kun tuli vähän kirjoiteltua välillä aiheen vierestä. Hups. Parhaimman arvosanan sain kehitysmantsan kolmas maailma- termin pohdiskelusta (Arvostelussa sanottiiin: "...it (essee) has a clear structure and intellectual vibrancy...The presentation is good, as is the writing quality. Well done"), ja huonoimman maaseutumantsan CAP-ongelmien arvioinnista (Ei menny meinaan ihan putkeen: "Need to focus more on the problematic 'aspect' of the question").  

 

Nyt on vähän rennompi fiilis, koska olen aikas varma että kaikki kurssit menee läpi! Essee vaikuttaa 25 % arvosanasta, joten kyllä niihin tentteihinkin saa sitten lukea. Vielä viikko aikaa.. Hui. Ja täällä sitä vaan laiskotellaan. Niin ja mulla on muuten yllattaen taas flunssa (sori, en jaksa enaa lisata aakkosia). Sairastan taalla noin kerran kuukaudessa rakataudin. Olen nyt alistunut mun kohtaloon popojen keraajana, kun ei tassa auta vitskut eika protskut eika hedelmat eika vihannekset eika desinfiointiaine eika laiskottelukaan. Kuukauden paasta sita ollaan jo takaisin koto-Suomessa ja siella on taas tuttu, mukava seka kiltti popokanta, joka ei paase tarttumaan meikalaiseen niin usein. Lisaksi neiti Theani on poissa sotkemassa keittiota. Kylla se tasta...