Tai siis ainakin melkein. Tanaan oli vika tentti, ja sitten jaljella on enaa enkun puhumis- ja kirjoittamiskokeet, joista mulle on tarkeaa vain opintopongot ja lapipaasy (mutta teen kuitenkin parhaani aiska ja iska).

Tan paivan koe ei menny ihan putkeen. Ensinnakin olin vikana tenttihuoneessa, koska en meinannu eka loytaa sinne, ja sain siis tietysti paikan eturivista, kaikkien silmien ja tuijotuksen alta. Tentti kesti tunti nelkytviisminuuttia, ja ma vietin mun vikat kymmenen minuuttia tuijottamalla seinaan ja lukemalla mun vastauksia uudelleen ja uudelleen, koska olin valmis todella aikaisin. Tais olla mun vastaukset vahan suppeita ja huonoja... Sitten kun tentti oli ohi, en meinnanu loytaa mun laukkua (joka piti jattaa koeluokkahuoneen ulkopuolelle). Kysyin tenttia valvolta miekkoselta, etta do you know where my luggage could be? (Luggage?! Luggage?! Joo oon varmaan lahdossa lentokentalle...Tunsin itteni tosi honoksi...) Laukku kuitenkin onneksi loyty kaikkineen lompakkoineen ja kannykkoineen. Tuli kylla tyhma olo kokeen jalkeen... Eka ei loydy luokkaa, sitten vastaan tosi kokosti tenttikysymyksiin ja sitten en loyda laukkua ja puhun enkkua viela naurettavalla tavalla. Noh, taa oli taas naita paivia.

Suomessa on kuulemma ollu helletta. Musta on niin mukava aina saikayttaa mun ulkkarikamut kertomalla kuinka lammin Suomessa on. Musta tuntuu, et ne luuli, et ma valehtelin kun kerron etta tanaan Suomessa oli helle ja melkein + 30 astetta. Kai heidan illuusio jaakarhumaasta sarkyy ja tuntuu pettymykselta kun paljastan lampoasteet... Mitas muuten se Veikkokin on lahteny riehumaan Sveitsiin? Blogigin on taas saatu aikaiseksi.

Mina en tieda ensi / tasta kesasta viela oikein mitaan. Taalla enkuissa olen ainakin 20. paivaan ensikuuta asti, mutta sitten suunnitelmat on kylla vahan avoinna. Huomenna kappailen yliopiston tyonvalitykseen ja kysyn, jos niilla olis vaikka tarjota jonkin nakoista duunarihommaa kesakuuksi. Tuo yliopiston oma tyovalitys on kylla toisinaan vahan epailyttava jarjestelma; pojat tuntuvat saavan toita helpommin (tarvitaan banaani-pakkausten raahaajia) ja palkat ei kuulemma aina tule ajallaan ja oikein. Yritan kuitenkin.

Kello on jo aika paljon. Pitanee tasta lahtea takaisin kohti Mary Geeta ja keittaa pari kuppia teeta ja syoda kreikkalaista jugurttia mansikkahillolla. Nami. Ehkapa kanssa pari palaa suklaata... Tsau!